Na de introductie van Rabo SmartPin in 2015, is sinds 3 maart jl. de nieuwe kaartlezer van Rabo SmartPin verkrijgbaar via de website van de Rabobank. Met de vernieuwde kaartlezer kan ik mijn klanten onder andere met cash of pin  laten afrekenen. Vanaf 12 december 2016 kunnen betalingen met de nieuwe kaartlezer worden gepind.

Met Rabo SmartPin kan ik mijn mobiele telefoon als pinautomaat gebruiken. Met behulp van de Rabo SmartPin App op mijn mobiel en de kaartlezer kan ik mijn klanten eenvoudig laten afrekenen.

De vernieuwde kaartlezer heeft een aantal verbeteringen:

  • geschikt voor contactloze betalingen
  • verbeterde bluetooth-functie
  • de kaartlezer heeft een groter scherm
  • de kaartlezer heeft de look en feel van de Rabobank en is daardoor beter herkenbaar voor de klanten. Ook de app voor Rabo SmartPin werd vernieuwd.

Vanaf begin mei kreeg de app een aantal nieuwe functionaliteiten:

  • Multi-user ondersteuning: het gebruik van Rabo SmartPin bij meerdere gebruikers en het gebruik van meerdere kaartlezers binnen één organisatie wordt hierdoor verbeterd.
  • Centraal beheer van favorieten en instellingen door mij als contracteigenaar en beheerder.
  • Tablet optimalisatie.
  • Mogelijkheid om een aparte transactiereferentie toe te voegen in betaalscherm.
  • Mogelijkheid om kassabon gelijk te versturen naar meerder emailadressen.

Rabo SmartPin ondersteunt geen: Betalingen met een creditcard,retourpinnen en Rabo Pintegoed.
Wil u een kassabon? Via het e-mailadres kan ik de kassabon verzenden.
Natuurlijk kunt u nog steeds contant betalen en is de mogelijkheid er ook om dit via een overboeking te doen. Mocht u een kwitantie willen, dan is dat geen probleem.

Ook een officiële btw-bon is mogelijk, maar dat zal ik u dan persoonlijk toesturen daar het wat tijd in beslag neemt. Hierop staat ook de volgende gegevens vermeld; Mijn bedrijfsnaam, kamer van koophandel nummer, btw nummer, behandeldatum, datum van versturen, btw bedrag en rekeningnummer van mijn zakelijke account van de Rabobank.

Ik ben als medisch pedicure niet aangesloten bij een verzekeringsmaatschappij. Dat is omdat ik altijd onafhankelijk wil zijn en blijven werken. Zonder contract dus. Wilt u een vergoeding? Dan zult u mij eerst met cash of pin betalen en dan zelf de rekening naar de verzekering op moeten sturen. Over het algemeen doen zij niet heel erg moeilijk.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij die altijd stellen.